poniedziałek, 2 września 2013

WINDSOR. Shine bright

Pierwsza notka z prawdziwym outfitem. Długo się do niej zbierałam, niestety. Jednak dałam rade! Zdjęcia powstały podczas baaaardzo długiego spaceru do i po Windsorze i Eton. Nawet udało nam się złapać królową w zamku! :D Powiem szczerze, chciałam się ubrać wygodnie żeby przejść taki kawał drogi, dlatego też spodenki i balerinki. Balerinki swoją drogą bardzo za duże i bardzo niewygodne. Dlatego już pod koniec drogi zamieniłam je na moje ukochane air maxy, które są bardzo wygodne! :D Dzisiaj zaczęła się szkoła, a ja dalej w Anglii. Wracam dopiero za tydzień, ale ciesze się. Tu dalej jest piękna pogoda! Muszę jeszcze wpaść do Londynu :) Powiem wam szczerze, Windsor i Eton to piękne, bardzo stare miasta. Collage w Eton troche mnie przeraża. Fakt- Jest piękny i wygląda jak zamek ale.. Jest taki przerażająco archaiczny. Przyznam się że wlazłam w jakiś dziwny zakamarek i spojrzałam przez okno do środka i zauważyłam takie stare, drewniane podłużne ławki. Nie sądziłam, że takie jeszcze gdzieś są.. Ale klimat jest! W ogóle jak przechodzi się przez te małe miasteczko to ma się wrażenie jakby wszystko należało do chłopców z Eton. Wszędzie tabliczki `Należy do Eton Collage` :) Starówka w obu miastach jest śliczniutka. Wszędzie zieleń i kwiaty, stare kamieniczki z drewna i stare sklepy, takie rodzinne, takie angielskie.. Gdzie 100 lat temu chodzili panowie we frakach. Uwielbiam.

It's first post with my outfit at all. I know that it should be earlier but.. here it is! The photos were made at the loong walk to Windsor and Eton. At the Windsor Castle was Queen! I wanted to dress very comfortably becouse a walk was seriouslly long :D that's why I wore shorts and pumps. Pumps were to big for me and uncomfortably so at the end of our walk i changed it for my favourite Air Max :D. Today I should start my school but I'm in England for another week. I'm happy cuz weather is cool here! And I must visit London yet :D I tell you honetly.. Windsor and Eton are very charming and old small town. Eton collage looks like a castle. It's amazing but little frightening. I admit that I went to some strange nook and looked out the window and I saw an old wooden oblong bench. I didn't think that they are somewhere else... ! In general, as it passes through the small town that it felt like everything belonged to the boys from Eton. Everywhere there are signs `It belongs to Eton College` The old town in both of cities is amazing. Everywhere flowers, trees, old, wooden tenement houses and old shops.. so family, so english.. Where 100 years ago walked gentlemen in tails. I love it.


Tu wyglądam jak doklejona..


Tamiza troche z opuszczonej strony.







Eton Collage, magicznie prawda?









Nie wiem czemu zrobiłam zdjęcie temu domkowi. Wydawał mi się prześliczny.
I don't know why I took photo of this hause but for me it is very adorable.









Flaga jest = Królowa jest ;)
The flag is = Queen is :D











Powiem szczerze, że po tak długim spacerze zimne piwo było dla mnie jak zbawienie! Nogi w krwi, z bąblami... Jak zwykle. Chyba już mówiłam, że zawsze tak jest gdy na moich nogach nie ma adidasów?..

After this long walk, cold beer was for me like a salvation! Feet in the blood, with blisters..As usual. I think I have said that is always the case when i dont have sneakers on my legs :(


Wyprzedzam pytania o moje air maxy: Nie znajdziecie ich w żadnym sklepie, były projektowane przeze mnie. Stąd też `Pixi` na tyle ;)

Overtaking questions about my air maxy: You will not find them in any store, they were designed by me. That's why they had `Pixi` on a back :)




Troche długa ta notka. Następna powinna pojawić się niedługo. Mam nadzieje, że podobało wam się ;)

Thanks for your patience and the next post will be in this week so feel invite! 

Bandeau - Opia
Necklace - Opia
Blouse - River Island
Shorts - Top Shop
Pumps - Ebay
Ring - Opia
Bag - Primark
Sunglasses - Market
Jumper - Next
Shoes - Nike

4 komentarze:

  1. Beautiful photo's and I love your outfit!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka w pierwszej stylizacji! Szkoda jednak, że dałaś kryjące rajstopy. Cienkie rajstopy automatycznie wyszczuplają nogi :)

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. very nice places baby!

    Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/08/mother-and-son-forever.html

    This is my facebook page: https://www.facebook.com/pages/showroomdegarde/121926074585642

    OdpowiedzUsuń