wtorek, 7 stycznia 2014

8.

Dzisiaj krótko a treściwie. JUSTIN TIMBERLAKE W POLSCE! Miłość mojego dzieciństwa, życia. Od zawsze go kocham. Jest najbardziej utalentowanym, najprzystojniejszym, z najlepszym wokalem, zdolnym aktorem, najlepiej tańczącym piosenkarzem świata! Kurde, no kurde. Już czekam na bilety! Powiem szczerze, że to spełnienie moich dziecięcych marzeń. Zawsze chciałam zobaczyć M. Jacksona, Britney i Justina na scenie. Kiedyś już miałam bilety na Britney... ale odwołali koncert. Teraz nic mi nie przeszkodzi!
Nawet jeżeli do Gdańska miałabym iść na piechotę!


No kurde mistrz!

To teraz jak już wiem, że tam pojade, że będe piszczeć jak 12 latka i na bank się popłacze... Kwestia super Justinowej bluzki! Oczywiście, że musi być z oficjalnego store Justina!
Pomożecie wybrać?








I jak? Ktora jest waszym faworytem?
Oczywiście jak zawsze: Reklamujcie się! Z miłą chęcią przejże wasze blogi ;)

xoxo

1 komentarz:

  1. super ! mam nadzieje, ze pewnego dnia uda mi sie kiedys zobaczyc justina na zywo

    OdpowiedzUsuń