wtorek, 4 lutego 2014

10.

Hej kochani, jak się macie? Tak się zastanawiam, czy ktokolwiek tu wchodzi.. haha, no nic. Ostatnio przeglądałam stare poste najlepszych polskich bloggerek. Te z samych początków! Niektóre wychodziły podobnie. Robione z kamerek, przez nie same, marnej jakości aparatami. Powiem szczerze, że klasa maturalna wyczerpuje. Nie sądziłam, że będzie tak ciężko. Szczególnie gdy jest się takim leniem jak ja..
Ale do rzeczy. Ostatnio modne jest łączenie sportowego stylu z elegancją. Tak też i ja postanowiłam zrobić. Połączyłam Korale, marynarkę, buty na koturnach i elegancką torebkę z dresami. Oczywiście, na zdjęciach to wygląda beznadziejnie, ale co zrobić jak ma się w domu tylko aparat kupiony milion lat temu, aparat w telefonie czy kamerkę internetową. Miałam już uzbierane pieniądze na aparat (DOBRY!) ale... w Zarze były przeceny.. Rozumiecie! Kupiłam super komplet, ale pokaże wam go dopiero.. gdy będę w stanie oddać 100% jego urody! (czyt. ktoś będzie chciał mi zrobić zdjęcia, czy będę mieć lepszy aparat). Jutro studniówka, łiiii! Zapewniam was, że pokaże się wam w całej okazałości ;)













Marynarka - Primark
Koszulka - Topshop
Dresy - Nike
Buty - Szczerze, nie pamiętam :(
Torebka - H&M
Korale - H&M

A no i oczywiście... REKLAMUJCIE SIĘ ! :) Uwielbiam oglądać wasze blogi ;)

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz