czwartek, 19 czerwca 2014

17.

Ahoj! :)
Ten post będzie dokładnie o wszystkim i niczym. Kilka ogłoszeń parafialnych :D

Jak wiecie za tydzień mijają 2 tygodnie mojego wyzwania. Powiem szczerze, że nie idzie mi najlepiej XD. Tego można było się spodziewać. Największy problem mam z alkoholem i fast foodami. No i tym nieszczęsnym bieganiem! Serio. Strasznie polubiłam to ale sami rozumiecie. Nie mam totalnie czasu. A to na kacu leże, a to mundial.. Wolę biegać wieczorem a wtedy akurat mecze są no i jak tu cokolwiek zrobić?! No ale za tydzień poznacie pierwsze rezultaty. Btw. Komu kibicujecie? :)


No i miałam w trakcie mojej walki ( która nie idzie najlepiej) wstawiać zdjątka co jem. No więc całe życie byłam w przeświadczeniu, że szpinak to najgorsze co może być na Świecie. No obok wątróbki, flaków i kilku innych rzeczy. No i się zdziwiłam! Zrobiłam makaron ze szpinakiem, czosnkiem, serem pleśniowym no i śmietanką... Wyszedł ekstra!
KINDER BUENO NIE MOJE SERIO!

Co tam dalej z większych ogłoszeń? No więc w minioną sobote odbył się jeden z ważniejszych dla mnie dni w roku. A mianowicie PARADA RÓWNOŚCI. Od lat należe do wolontariatu organizującego ją. To co tam się dzieje, to istne szaleństwo. Jest mega mega mega pozytywnie! W wolontariacie poznałam najlepszą ekipe ever. Współpracujemy ze sobą już od jakiegoś czasu i tylu pozytywnych ludzi nigdy nie widziałam! Po całym przemarszu nogi mi w dupe wchodziły bo biegać od platformy do platformy jednak nie jest takie fajne :( W tym roku obyło się bez kompromitacji ONR (Transparent z męszczyznami) jednak kilka bojówek było :D Śmieszni panowie krzyczący `zakaz pedałowania` czy `lesby do garów a nie cipek` <3 Ciekawe czy któryś z nich przeczytał postulaty parady? Wie, że z 12 postulatów tylko 4 dotyczą osób LGBTQ? Huehue. A no i after party był nieziemski! Troche źle się skończył ( Wiecie darmowy alkohol... XD) ale ogólnie mega pozytywnie. Tym bardziej, że wystąpiła Asteya i Iza Trojanowska. Obie dały wspaniały show! (Miłośniczką głosu Astei jestem od dawna)





No i już mniej ważne ale chyba najbardziej przydatne. Ostatnio narzekałam na brak kasy. Zaczęłam szukać lokat, które są jakimś cudem super super super. No i znalazłam. Ogarniacie, że po miesiącu można zyskać nawet do 250zł?! Lokaty bezkarne są świetne więc musze i tą zareklamować (Szkoda, że nie jestem fajna i mi nikt za to nie płaci) przynajmniej wiecie, że jest to szczere :) Może coś o niej napiszę. Nie jestem bankowcem ale troche już siedze w tym temacie i uważam, że to bardzo fajna sprawa z racji bonudu 80zł! 80 zł za nic, kto by nie chciał.
1. Zakłądasz ją online w 15 minut!
2. Możesz ją zerwać w każdym momencie i odsetki zostaną ci naliczone ( to ważne )
3. Jeżeli przynajmniej 1000 zł zostanie na niej do 30 lipca ( to tylko miesiąc ;) ) otrzymasz aż 80 zł! 
4. Automatycznie zostanie ci założone konto, które możesz potem skasować i Twoje dane znikną.
Brzmi apetycznie co? No ja właśnie tak sądzę. Jest to najlepsza bezkarna lokata z jaką spotkałam się od lat. Możesz ją założyć klikając w baner poniżej






lub wchodząc w ten link: SUPER LOKATKA NAWET DLA MAŁOLATKA :D

Serio. Bonus 80zł to super sprawa. W miesiąc? Why not :)

No i kolejne ogłoszenie. Mam wiele rzeczy do sprzedania. W większości nigdy nie chodziłam, bo są nieudanymi prezentami czy cokolwiek. Może komuś coś się spodoba ; ) tu link do tych ciuszków: Na sprzedaż!
Jak komuś się coś spodoba to dajcie znać na: paulina.pixi@op.pl

No i jak zawsze polecajcie mi wasze blogi! Z chęcią je obczaje.
XOXO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz