poniedziałek, 9 czerwca 2014

16.

Odchudzanie. Tak, tak. Zabrałam się za to za późno ale moim celem nie jest piękna sylwetka na wakacje. Moim celem jest wyglądać dobrze cały czas. Chcę by moje ciało było zdrowe. No i chce przebiec chociaż półmaraton. Zaczynam od zera. Co 2 tygodnie będę wstawiać zdjęcia z sylwetką by zobaczyć efekty. W trakcie mogę wstawiać przepisy i zdjęcia jedzenia które jem.
Zdjęcia które teraz zamieszczę nie są zdjęciami z teraz. Robiłam je 5 miesięcy temu gdy chciałam zacząć się odchudzać jednak nastał bardzo ciężki okres dla mnie i jedyne co zrobiłam... to przytyłam. Tak więc najpierw chce schudnąć.. a potem rzeźbić więc waga docelowa będzie wagą schudnięcia. (Mam nadzieje)






waga początkowa: 51.2
waga docelowa: 43.0 (około)

liczba przebiegniętych km: 1.2 (sama sie zdziwiłam!)
liczba jednorazowo przebiegniętych km: 1.2
liczba docelowa: 21

Jeżeli macie dla mnie jakieś rady- piszcie!
Licze na wasze wsparcie misiaki!

... a no i tak btw. właśnie zaczyna się rekrutacja na studia..TRZYMAJCIE KCIUKI ;))

2 komentarze:

  1. I think you have a nice body, gave me an erection looking at your pictures, and I would love to give you a nice deep fucking doggy style and shhot my spunk into you

    OdpowiedzUsuń
  2. I would love to have anal sex with you.

    OdpowiedzUsuń