sobota, 3 sierpnia 2013

At the first..

Dobra. Przedstawiłam się już w zakładce. Co więcej mogę powiedzieć? Nie jest to mój pierwszy blog, ale tamte miałam pewnie z 5-6 lat tem. Właściwie były o niczym. Tym razem chce to zmienić. Chcę pisać regularnie o wielu rzeczach. Niestety w tym roku piszę mature i nie wiadomo jak to wyjdzie. Mój aparat jest beznadziejny, więc zdjęcia zazwyczaj robie komórką :( Mam nadzieje, że w ciekawy sposób przedstawie wam jakiś fragment mojego życia, wrażenia z podróży i jakieś stylizacje. Moje ubrania do niedawna były bardzo męskie (Długie, szerokie bluzy, jeansy i airmaxy) Teraz staram się to zmienić, chociaż troszke :) Moje ubranai są na pewno kolorowe! Łącze wiele rzeczy, które ze sobą podobno nie pasuja :D Moją ulubioną bloggerką jest Macademian girl. W przyszłości chciałabym studiować lingwistyke stosowana :) Dobra, to chyba wystarczy jak na początek.. Właściwie to nie wiem jak sie pisze te pierwsze posty xD
To mój pierwszy blog na bloggerze, więc jeszcze nie do końca wielu rzeczy ogarniam ale z czasem blog na pewno będzie się ulepszać :)


Blanes, Catalonia.
Piękne widoki, cudowni ludzie!
W kwietniu tego roku odwiedziłam Paryż i Katalonie, w kolejnych postach może dodam więcej zdjęć :)

Mam nadzieje, że jak na pierwszą notke nie jest źle..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz