poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Go, go, go !

Szczerze mówiąc chciałabym żeby ten blog był bardziej o podróżach, które są moim prawdziwym marzeniem niż o pokazywaniu moich ciuchów, które większości mogą się nie spodobać :) Niestety pieniędzy brak na podróże, więc musze zadowolić się tym drugim. Jestem zmeczona po pracy, więc rozpisywać się nie będe. 12 godzin na nogach jednak męczy :( Dobrze, że przynajmniej nie za jakieś gówniane 7zł na godzine.. Już na jakiś aparat mi starczy, a potem pomyślimy!

Wczoraj zrobiłam kilka zdjęć z myślą o tym blogu, ale stwierdziłam że to bez sensu by pierwsze zdjęcia były z mojego tarasu -,- . No nic, jak będę mieć wolne, troche czasu, chęci to wybiore się do miesca gdzie znajduje się zamek obecnie panującej królowej Elżbiety - Windsoru! Mieszkam chwilowo pod Londynem (w niezbyt ładnym miesteczku). Spacerkiem mam troche ponad godzine pod sam zameczek ;) Mam nadzieje, że podczas tych wakacji uda mi sie chociaż raz wybrać się do Londynu.. Niestety, wpierw musze znaleźć czas, odwiedzić kilku lekarzy..

Przeglądam statystyki odwiedzin i nie ma ani jednego polskiego wejścia, większość ludzi jest z Wielkiej Brytanii. Może zaczne pisać po angielsku? A oprócz tego, mimo że zaznaczyłam `nie licz moich wyświetleń`, uporczywie moje wejścia są dodawane do statystyk..Ktoś miał taki problem?
Dalej nie wiem jak wstawić tą muzyczke do posta, no nic może przypomne się jak będzie ktokolwiek komentował mojego bloga :P
A no i jeszcze jeden problem mam. Wstawiając zdjęcia, każde mi sie jakoś obkreca w dziwną strone.. Wiecie o co chodzi? :D

Jak wiecie, jestem początkująca. Nigdy nie interesowałam się blogami modowymi. Znałam jedynie Macademian Girl i Alme, która jest z mojego miasta. Także licze na waszą pomoc - Znacie jakieś DOBRE blogi (Nie tylko modowe :) ) spoza polski? Interesują mnie bardziej te z Ameryki południowej, Azji i Afryki. Wiecie, lubie poznawać nowe rzeczy, kultury i nawyki a Anglia, Francja czy USA są oklepane :D Chyba, że macie jakieś super ;) Blogmi podróżniczymi też się możecie podzielić, może mnie zafascynują do odwiedzenia jakiegoś miejsca! REKLAMUJCIE SIE XD

Teraz może przedstawie kilka fotek z tej mojej wczoraszej sesji, żeby was może jakoś zachęcić do obserwowania moich wypocin :D Jeszcze raz przepraszam za jakość zdjęć..







2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Torebka z River Island. Śliczna, jednak troche zawiodła. W środku cała się pruje :(

      Usuń